2011. június 17., péntek

kézműves május-június


Újra felfedeztem korábbi kedves hobbimat, a varrást. És igen, anyagot, tűt-cérnát, sőt igény szerinti kiegészítőket lehet itt is kapni persze, méghozzá elképzelhetetlen választékban - a Dongdaemun Fabric Market kész paradicsom a varrni szeretőknek, egy kisebb plázányi Röltex-et (kis árusok sűrűn egymás mellett) képzeljetek el... :)

A lakást ugyan nem halmoztam rögtön el saját készítésű függönyökkel, takarókkal, stb., mert 1.) varrógépet nem vettem, ez méretileg azért korlátoz, és 2.) nem tudnánk mindezt télen hazavinni - de azért öltögettem pár nadrágot meg egy alvószsákot.

Ezeket:

(a képeken a hátsó oldaluk látszik, a hímzett zsebek miatt; a leveles és a mosolygós ajándékba készült az ikreknek, Jiminnek és Jiwonnak, akikről már a DMZ-s bejegyzésben is szó esett.)
Gergőnek még egyet varrtam tegnap, a nagy rutin miatt már fél nap alatt kész lett, a "csoportképre" már nem került rá.. - ennek a zsebe:


Az alvószsák(amiben egy varrónő segítségét is kértem részben, mert különben kifuttam volna az időből):

rögtön kedvet kapott a felavatáshoz az ifjú egy kis hímzésnek köszönhetően:


Bónuszként a ruhákat viselő kis Alany:
.. aki annyira megszerette az esőkabátját, hogy amikor az itthoni pakoló kupacban meglátta, rögtön fel akarta venni, ezúttal már kapucnistul :)

3 megjegyzés:

  1. Hogy te micsoda egy tehetseg vagy, Anna! Gratulalok, a nadragok es a halozsak gyonyoruek!! Es az unokaocsem extra edes a fules esokabatban!!! :) Jo utat Malajziaba! Happy holidaying! puszi

    VálaszTörlés
  2. köszi szépen! :)
    neked is kitartós-feltöltős heteket!
    puszi

    VálaszTörlés