2011. április 6., szerda

esős napon

... bent próbálunk szórakozást találni. Építettem garázst az újonnan szerzett duplóból.
Gergő rögtön értette, hogy az autók a kapun át közlekednek, és mindig azalatt tolta át őket (név szerint: fefe=fekete autó, wewé=bmw, bobá=bogárhátú, haha=trabant, nini=mini), nem a fal fölött repültek.

Aztán a játszótéri élményeket is megpróbáltuk reprodukálni. Lehetett váltogatni, melyik bábu hintázik (hiha), ki csúszdázik inkább (tüta). Gergő is többször bepróbálkozott az utóbbival, nehezen győztem meg, hogy túl kicsi neki. Aztán a hatalmas teve is lecsúszott, majd a fakockák is (tota).


És egyébként aki a virágot szereti, az rossz ember nem lehet. :) (már öt darabra bővült az ujjra húzható készlet.)

Apa és SáriMáriJankó, nosztalgiáztam a régi tökjó legózásokra! És én is nagyon jól szórakoztam, nemcsak Gergő. - utána még Gáborral is játszottak a műveken egy sort.


1 megjegyzés:

  1. Oh, azok a regi jo legozasok! Emlekszel, par muvet le is fenykepeztunk :) Ezek az ujjra huzhato viragok nagyon jopofak.

    VálaszTörlés